Mission:

Barbecook is een partnership met de Belgische Voetbalbond aangegaan. Speciaal voor het Europees Kampioenschap werken ze samen aan een nieuw product: de Edson 'Belgian Red Devils' ton. De opdracht naar ons was simpel: zet een online campagne op om de duivelse BBQ-ton onder de aandacht te brengen.

Challenge:

Van een uitdaging gesproken. Tijdens de zomermaanden is er namelijk geen ontsnappen aan de EK-heisa mogelijk. Elk merk springt op de voetbalkar en doopt zich tijdelijk in de Belgische tricolore om. Er was nood aan een opvallende campagne die de aandacht trekt en behoudt. Eentje die voldoende stopping power creëert zodat het onmogelijk is om weg te kijken.

Result:  

Om dat te realiseren, denken we outside the goal. We willen uitblinken, dus kozen we voor video. Waarom? Video trekt de aandacht op sociale media en prikkelt de gebruiker. En om er zeker van te zijn dat de gebruiker ook effectief blijft kijken, doen we aan uitstekende storytelling.

We bedachten een leuke plottwist, verwerkten er een goeie portie humor in en bleven trouw aan de positionering van Barbecook: the taste of fun. We creëerden een herkenbare en onvergetelijke beleving. Met als kernboodschap: gezellig samenzijn aan de duivelse BBQ-ton.

maak je boodschap relevant & herkenbaar voor je doelgroep, dan zorg je zeker voor succes!

Opnames in samenwerking met Het Peleton en GBL Studio